Loading…

Awaryjne Spuszczenie paliwa z baku Warszawa

Wypompowanie źle zatankowanego paliwa - Mobilny Warsztat Warszawa
Kontakt
Złe paliwo w baku. Co zrobić? Miłośnicy czterech kółek dla mobilni.pl.

Złe paliwo w baku. Co zrobić? Miłośnicy czterech kółek dla mobilni.pl.

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Importowane z Youtube Wypompowanie źle zatankowanego paliwa 24H.Spuszczanie paliwa.

Co zrobić po zatankowaniu złego paliwa do auta? Nasza pomoc w zakresie spuszczania paliwa jest dostępna w przypadku użycia niewłaściwego paliwa (na przykład, jeśli zamiast oleju napędowego użyto benzyny lub jeśli w zbiorniku samochodu zamiast benzyny użyto oleju napędowego).

Spuszczenie Paliwa z Baku Samochodu Warszawa, Problem? Dzwoń do Mechanika! Diesel, LPG, Adblue, Dostawcze Auta, dojazd do 30min – Mobilny Mechanik!

Mechanika – Diagnostyka – Elektryka Samochodowa – Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 570 933 114

Mobilny Elektryk
+48 512 149 689

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

24 thoughts on “Złe paliwo w baku. Co zrobić? Miłośnicy czterech kółek dla mobilni.pl.

  1. Temat aktualny – niskie temperatury, diesel zatankowany do ok. 3/4 i chyba coś przymarzło w układzie paliwowym. Co polecacie zrobić w samochodzie z pompą CR? Nie chciałbym załatwiać lawety i do warsztatu na zlewanie paliwa.

  2. Ja nalalem 13litrow penzyny do diesla kia optima 2015r 1.7 tdi dolalem do maxa diesla i dojechalem do domu. Nie widzialem szczegolnie jakiegos spadku mocy ani nic podobnego. Ogolnie wyszlo 1/5ciu. I teraz noe wiem jak z tymi wtryskami bo wszystko teoretycznie dziala normalnie. A przejechalem od momentu zatankowania jakies 90km bez problemow. Zostalo jeszcze mieszanki na 600mil.

  3. siemanko. mam toyotę auris 2 z roku 2015 z silnikiem diesla 1.4. D4D i też się pomyliłem co do tankowania 8l. 95 na cały zbiornik. Mało tego jestem w Niemczech. kapnąłem się dopiero po zapachu. ale zaryzykowałem wlałem do końca diesla była inna praca silnika ale pokonał to… jak tylko przejechałem około 250km do tankowałem diesla do pełna i już jest lepiej… Moim zdaniem to się przeczyścił układ paliwowy. ale jak tylko będę w serwisie karzę im sprawdzić instalację wysokiego ciśnienia czy pompa nie straciła ciśnienia. Pozdrawiam

  4. No ja właśnie dziś takiego fakapa strzeliłem. Do oplowskiego 1.4 turbo benzyniaka zalałem 2 litry ropy. Na szczęście dolałem właściwego paliwa na full. Mechanik też dał mi jakiś specyfik w buteleczce i jak tylko jedną kreskę paliwa ubędzie mam ją całą wlać do baku i kolejne kilka tankowań na shell mnie czeka.
    Nie wiem, jak to się stało, że sama średnica pistoletu od diesla mnie nie zmusiła do skojarzenia, że leję złe paliwo.

  5. Mamy służbowo Skodę 1.9 105 kolega zalał na prawie pusty bak 10l benzyny i pojechał 50 km , teraz te auto na luzie dochodzi do 800obr i nim teleport mimo że stare paliwo zostało wysłane i wlane diesel

  6. Kia proceder wlałem 11 litrów benzyny na na pełny bak 50 litrów ropy silnik wtryskiwaczami dolalem jeszcze 3 setki mixilu bezawaryjnie do dzisiaj tylko dłużej kręcił

  7. Posiadam tucson 1.7 crdi przez pomyłkę nalałem benzyny 7l. Kiedy się zorientowałem dolałem disla po korek co mi grozi? Dodam że auto jeździ i nic się nie dzieje, powinienem spuscic to paliwo?

  8. ja zalałem do audi a4 1.9 tdi 177 KM, 2014 r, do prawie pustego baku ok 9 litrów benzyny, gość od floty polecił dolać pod korek (60 litrów) ropy i jechać bez wysilania (autostrada ok 120 kmh) i co 100 km dolewać te kilka litrów, zrobiłem tak ze 3 razy, a potem już jak się wyjeździło. Nie zauważyłem żadnej różnicy w trakcie tej spokojnej jazdy, a silnik nowoczesny w końcu. Dalej już było wszystko OK.

  9. Pytanie : Ostatnio z roztargnienia wlałem benzynę 3,7 Litra do mojego diesla 2.0 TDI CR 2013r passat b7 … kilka litrów ON jeszcze miałem, polecono mi abym zalał ropy po korek, czy olej 2T mam dolać do paliwa aby było lepsze smarowanie ?? Wyszło że na zbiornik 70 L mam 5% benzyny, mam s martwić że coś wysiądzie ?? Proszę o przemyślaną radę a nie o straszenie abym 2 noc nie spał, z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam,

  10. Dziś nalałem do tdi 130 KM 60 litrów benzyny i zakończyłem jazdę po dwóch kilometrach. i aby przywrócić motor do swojej świetności spędziłem 6 godzin. ale teraz wiem jak to sie je… jak coś to pomogę proszę pisać.

  11. jprdl wlałem przez prypadek troche benzyny do oleju w suterze ale że glupi ma zawsze szczescie to skuter sie wywrocil i prawie caly olej sie wylal wiec zatankowalem tam gdzie trzeba,czuje sie naj przysłowiowa blondynka i mam nadzieje ze te sladowe ilosci nie uszkodzą czegos?wie ktos cos na ten temat?

  12. Wczoraj nalałem 59l benzyny do BMW X3 E83 2.0d. Nie było jeszcze rezerwy. Zorientowałem się chwilę po odejściu od dystrybutora. Udało Mi się spuścić na miejscu około 50l przez otwór pod tylną kanapą. Są tam dwa dekle ale tylko jeden mogłem odkręcić i nie udało się wypuścić wszystkiego. Dolałem na full diesla i pojechałem w drogę około 60km. Silnik pracował normalnie. Dzisiaj przejadę około 100 km i znowu doleje do pełna. Głupi błąd ale miejmy nadzieje ze obejdzie się bez awarii.
    Zawsze zastanawiałem się jak można zrobić coś tak głupiego a jednak może się to przydarzyć każdemu.
    Pozdrawiam

  13. Niestety wlałem dziś do Opla 1.3 cdti benzyny 20l i dolałem 20+l disla obroty i silnik bardzo osłab a gdy zatrzymałem sie przed domem juz ponownie nie odpalił ,,,,czekam na werdykt mechanika i koszta jutro …..masakrycznie wku,,, ale takie zycie ….

  14. No fakt bo ja do bezyniaka dolalem dissla i po przejechaniu 1-2km auto słabe się zrobiło i zaczął kopci ale zalalem całe paliwo wyczyscilem zbiornik i zalalem benzyna ale widzę że dalej kopci. Może to być ze to z tłumika się wypala ta ropa

Dodaj komentarz